mandag 25. april 2011

Vår i Oslo

Endelig! En etterlengtet dag ute i det fine vårværet! Hadde nesten abstinenser etter sol og frisk luft etter å ha sovet bort alle dagene denne helgen (og malt bort alle dagene tidligere i uka). Men nå er nattevaktshelgen over og malingen lagt på vent, og jeg har virkelig kunne kose meg ute med gutta mine:)



Det ble en rusletur i Botanisk hage som ligger 100 meter fra der vi bor. Så grønt det plutselig har blitt! Våren tar meg liksom litt på senga hvert år, jeg synes det går så kort tid fra det er grått og trist til alt har sprunget ut, og det irriterer meg like mye hver gang at jeg ikke får med meg at det skjer.








Lillegutt er veldig glad i all slags dyr og fulger, så vi er med jevne mellomrom nede ved Akerselva og mater ender. Litt mye måker denne gangen, så mor holdt seg godt på avstand. Jeg liker ikke måker.



Familien Snart-ikke-osloboere-lenger:



Åååå, som jeg kommer til å savne denne byen!!


Håper dagen din har vært like strålende 
som min:)

7 kommentarer:

  1. Vannvittig nydelig med alle de påskeliljene, sukk i hjertet:)

    SvarSlett
  2. Akkurat slik føler jeg det hvert år også. Våren kommer som kastet på meg og ALLE virker så mye mere forberedt enn meg. Det ender alltid med at jeg må løpe avgårde en sen kveld etter legging av unger og kjøpe inn joggesko og lettere tøy til dem. Så tenker jeg, neste år...da (!).
    For en fin Snart-ikke-osloboere-lenger-familie da! Så koselig å se dere samlet. Kjenner denne følelsen også jeg. Vemodig når livet endrer kurs. Vemodig på en litt god måte får en si ;-) Klem til deg!

    SvarSlett
  3. Wow, vilka härliga blomstrande bilder! Underbar gräsmatta med alla gula blommor i. :-)

    SvarSlett
  4. herlige blomsterbilder!
    skimter jeg den fine veskereimen over skulderen?,
    he he!

    SvarSlett
  5. Ha ha, oppdager stadig flere sammentreff her! Vi bodde noen meter fra Botanisk hage for noen år siden. Motzfeldts gate...

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder!! Ja, våren kom veldig plutselig på oss dette året :) Har vært en fantastisk påske!:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails